Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 1 mars 2012

Inte nöjd alls!

Det är alldeles åt helvete med månaden som gått, men får väl ta nya tag igen. Kanske det beror på att jag sover så lite? Jag vet då rakt inte hur jag ska orka göra något annorlunda så trött som jag är om dagarna. :-(

1 kommentar:

  1. Tycker du är duktig som tagit dig iväg och tränat så pass många gånger under de här omständigheterna. Den dåliga sömnen kan säkert spela in en del. Vi får fortsätta vidta åtgärder och hoppas att Nova börjar sova bättre snart.
    Kram!

    SvaraRadera