Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 19 mars 2012

Vinter?

I helgen sa jag åt barnen att nu är det vår och tog fram deras cyklar, idag snöar det ute. Värsta snöstormen liksom. Gissa om man tappar lusten för allt då.

Dessutom har jag glömt matlådan hemma så det får bli tidig träning och sedan hem och äta lunch och jobba hemma på em. Får försöka skapa mig ett litet öga i stormen! ;-)

I helgen tycker jag att jag skött mig bra med maten, trots att jag på lördagen åt både cheesecake och snax. Men jag har börjat vara hårdare vad jag äter alla dagar utom lördag då jag har en liten "ätardag" och just nu verkar det fungera för min del. I alla fall enligt vågen. :-D

Träningen denna veckan är tänkt att vara 5 dagar på motionscykel, men risken finns att torsdagen blir utan träning eftersom vi ska vaccinera Nikki. Men planerar jag 5 dagar är chansen stor att det blir övriga 4 i alla fall.

Ha en fortsatt trevlig och vintrig måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar