Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 16 mars 2012

Vägde mig i morse

Vägde mig i morse och väljer att skriva in det trots att jag egentligen bara tänker lägga in i början av en månad. Men vi får se, för nu använder jag ShapeUpClub på mobilen för att mata in vad jag äter så då kanske jag börjar väga mig oftare också. I alla fall har jag flyttat själva vikttabellen här i bloggen så nu är den på en egen sida. Ni ser den i tabben ovanför, så de som är intresserade av hur det går får ha lite koll på den sidan.

Och som ni säkert ser så har jag också ändrat var man ser mina träningspass, tyvärr är det bara nyare som är med nu då jag lägger in de manuellt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar