Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 21 mars 2012

Halva arbetsveckan gått

Solen skiner utomhus, jag sitter trött och med huvudvärk på jobbet. Totalt slut både fysiskt och psykiskt. Men ser ett slut på denna veckan snart, hoppas den slutar bättre än den börjat!

Igår fick vi mail om ett pressmeddelande Tieto skulle gå ut med, kontentan av det är att de ska säga upp 1300 personer inom administration och  lågdebiterande områden, vi kommer få ny organisation och en ny strategi (återigen). Henrik (kontorschefen) var på kontoret för att lugna oss och enligt de uppgifter han fått kommer vi vara oberörda inom vårt område, vi är fortfarande ett område de investerar i. Så vi får väl se var allt detta slutar.

Hanna som börjat få vara ute på gården själv, var ute från det hon kom hem från dagis till middagen igår. Hon var helt slut när hon väl kom in. Hon ville egentligen inte gå in, så sa vi att du kan ju vara ute i morgon igen. Hennes svar: "Då har jag inte tid att vara ute!" Varför frågade jag, hon svarade "Jag ska rida på min gunhäst Bobo, rita mm mm"

Ha en fortsatt bra onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar