Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 10 mars 2012

Förändring

Igår kväll färgade vi en rosa slinga i Hannas hår, sedan lovade jag att vi skulle göra en lila idag samtidigt som jag färgade mitt hår. Vaknade i morse och innan jag hade färgat håret hade Sofie och Jonas övertalat mig att klippa mig kort. Sagt och gjort, de fick gå lös på mitt hår och jag blev kortklippt. Sedan färgade jag håret.

Före bild!

och efter!
Snart dags att byta om och gå över till svärföräldrarna och fira svärfar som fyllde 70 år i veckan. Blir god mat och god fika där!

Ha en fortsatt trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar