Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 27 mars 2012

Relativt pigg

Nova åt halv tolv och vaknade nästa gång halv fem. Började äcka Jonas tio i fem eftersom det är dags att kliva upp fem så jag hinner med kvart över sex bussen. Han var först svår att väcka sedan när jag sa att jag höll på att kissa på mig klev han upp. Hanna och Lucas sov till Jonas fick väcka de idag.

Vi börjar fundera på om Jonas låga vilopuls är en del i hans svårväckthet. Kanske borde ha pulsklockan på sig en natt för att se hur det ser ut på natten.

Tränade på en Crossrtainer igår och jisses vad jobbigt det var, men jag lyckades genomföra 30 minuter så nu kan jag nog börja variera min träning. Funderar på att försöka mig på enn Core-pass idag kl 12. Vilket jag försökt med många veckor nu. ;) Nu några timmars jobb i alla fall, träning skall genomföras någon gång idag. I morgon sista dagen för denna veckan på jobbet, sedan semester två dagar.

Ha en solig och härlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar