Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 25 mars 2012

Utfall av helgen

Idag har jag/vi skruvat upp gardinstång i vardagsrum, tvättat fönster på bottenvåningen, hälsat på morfar, ätit hos Jonas föräldrar, satt upp gardiner i kök och vardagsrum, skruvat upp krokar i badrum och skruvat upp trådkorg i badrum samt lagt in räkningar. Känner mig riktigt nöjd faktiskt, det enda som blev kvar från helgen är en hylla som borde satts upp i vardagsrummet. Men det är inte hela världen faktiskt.

Bäst av allt är uppskattningen man får när man hälsar på min morfar på Kristinelundsgården, Han blir så himla glad, när jag dessutom köpt tulpaner till honom för att han fyller på onsdag blev det ännu bättre. Och som grädde på moset var Madeleine med också. Fast han var lite förvirrad idag, och ingen av personalen hade sagt åt honom att ställa om klockan,

Nu är jag skönt trött, men vaken liiite för sent för mitt eget bästa. Hanna och Lucas sover kvar hos farmor och farfar för första gången sedan jag började jobba. Synd att det inte är de som är bökiga på natten, Nova är ju fortfarande hemma och kommer väl vara vaken som vanligt flera gånger. Fast nu ska vi inte vara negativa. I morgon är en ny vecka och nya tag ska tas på jobbet.

Ha en trevlig söndagnatt därute i cyberrymden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar