Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 26 mars 2012

Måndag morgon...

vaknade och frös trots att jag låg under täcket, trött och eländig. Åt frukost fullt påklädd under en filt i soffan, trodde nästan jag hade feber men inte då. Gavlegårdarna har stängt av värmen värkar det som och vi hade varmt i sovrummet igår kväll så fönstret var öppet. Brrr! Säger jag bara.

Annars är det ny vecka och nya tag. Träning må-on i alla fall, sedan vet jag inte hur det blir. På jobbet är det nystart med en grej i projektet idag, har möte på fm och innan dess itne så mycket att göra. Funderar på om jag ska ta någon dags semester bara för att jag skulle behöva det nu innan det är dags för sommarsemestern. Typ torsdag och fredag denna veckan!

Efter jobb och träning idag, ska jag hjälap Sofie i stallet eftersom Maria är borta och Sofie har svårt att hinna med alla hästarna på måndagar mellan praktik och ridlektioner. Men jag gillar faktiskt att mocka och göra höpåsar.

Nu dags att försöka ta tag i något här! Ha en riktigt bra måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar