Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 14 mars 2012

Halva veckan har gått

Nu har snart halva veckan gått och jag har varit dödligt trött både måndag och tisdag. Idag är jag faktiskt relativt pigg, hoppas det håller i sig under arbetsdagen. Jag får ju ett litet avbrott före lunch då jag ska upp på sjukhuset och göra mammografi för första gången Lite nervöst är det eftersom jag efter att ha slutat amma tycker ena brösten känns lite mysko. Men det är säkert bara inbillning.

På em blir det ett träningspass igen, gillar att cykla på motionscykel och läsa samtidigt. Härlig avkoppling innan jag åker hem till vildarna.

Jonas fick för sig att sluta snusa mitt i allt, men alltså jag är glad om han kan bli rökfri till att börja med. Samt att han håller sig "nykter" från sitt matmissbruk, för då mår han mycket bättre. Han har också börjat trappa ner på sin medicin paroxetin (medicin mot ångest) och detta kan ge svåra utsättningssymptom. Som tur är tar han det väldigt lugnt med att minska ner, tom lugnare än läkaren tyckte. Vi hoppas på att det är den som gör honom så överjävligt trött och svårväckt.

Nu ska jag i alla fall jobba ett par timmar innan det är dags att ta bussen till sjukhuset.

Ha en trevlig "lilllördag"!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar