Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 29 februari 2012

Snart dags för vägning igen

I morgon är det den 1 mars och det är dags för mig att väga mig, eller snarare notera vikten. Men jag kan inte påstå att jag har lust att göra det, för jag kommer säkert att väga minst lika mycket som när jag började i januari. Vägde mig nämligen idag och vägde mer än vid starten i januari. :-(

Det är så mysko eftersom jag upplever det som att kläder blivit större. Jaja det är som det är inte mycket att göra åt.

Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar