Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 1 mars 2012

Ommöblering av sovrum!

Nu har vi möblerat om i sovrummet och Nova har fått sin "nya" säng. Har tyvärr glömt tagit en bild, får försöka komma ihåg det i morgon. Men hur som helst har vi ställt "våningssängen" längst upp mot en vägg och sedan våran säng med långsidan mot deras långsida och sedan en spjälsäng utan ena långsidan mot våran säng. Så nu har vi vår säng och nova på ena sidan samt Lucas på den andra. en tanke med detta var att vi ska kunna lägga barnen själv om det behövs, men också att Nova kanske sover bättre när vi redan ligger bredvid henne. Hoppas hoppas att jag får sova bättre framöver!

Ha en fortsatt bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar