Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 22 mars 2012

Från inte alls, till genast!

Det är stor omställning här hemma nu, från att ha haft en Sofie som sagt att hon aldrig kommer flytta hemifrån så har hon nu helt plötsligt gjort en helomvändning och vill flytta snarast möjligt. Vi ska nu skriva ihop lite frågor om ersättningar och hjälp till habiliteringen för att se när det kan tänkas vara möjligt för henne att ens tänka tanken på att flytta hemifrån. Tyvärr får hon ju inte ställa sig i kö hos Gavlegårdarna innan hon är 18 år så det kan ju vara lite svårt att få en lägenhet om hon har lite krav på den också.

Men det är så skoj att se henne planera för framtiden, ev utbildning, vad hon ska jobba med, var hon ska bo, hur stort osv. :-D

Snart ska vi på Öppet Hus på dagis!

Ha en fortsatt bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar