Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 27 mars 2012

Älskade lilla 4-åring

Hanna är ute själv efter dagis varje dag och likaså idag. Jag, Lucas och Nova gick ut en kort stund innan maten. Hanna stannade ute ett tag till medan jag och Lucas gick in och gav Nova gröt. När jag sedan hämtade Hanna hade hon precis kommit igång att leka med Loke så hon blev jätteledsen. Frågade om hon fick gå ut igen sedan och jag var tvungen att säga nej för de skulle bada. Då säger hon "Men i morgon då mamma, får jag gå ut då?


Published with Blogger-droid v2.0.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar