Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 1 mars 2012

Trött

Detta verkar inte bli bättre, jag är så jävla trött hela tiden. Det är inte kul att känna sig nästan svimfärdig av trötthet varje dag. Jag har ingen ork kvar nu, vill bara lägga mig ner i sängen och inte kliva upp på flera veckor känns det som. Inte finns det någon lösning heller, igår la jag mig 21. Först vaknade Nova efter någon timme, fick välling och bökade. Hade precis slappnat av och var på väg att somna så kom Hanna och behövde kissa. Då var klockan halv ett, hade sedan svårt att somna om. Halv fyra vaknade Nova och bökade en timme innan hon somnade om. Så länge som jag inte får x antal timmar oavbruten sömn, kan jag lika gärna vara vaken. Jag är ju fan lika trött idag som någon annan dag.

Nu har jag fått nog, men jag vet inte vad man ska göra åt det. Sömnlösheten fungerade någorlunda när jag var hemma om dagarna, men inte nu när jag jobbar och ska vara fokuserad på jobbet. Jag mår fysiskt och psykiskt dåligt av detta och det värsta av allt är att jag inte ser någon lösning på problemet.

Hoppas alla andra därute i världsrymden har fått sova och är pigga! Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar