Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 29 mars 2012

Semester och sovmorgon

I morse tog tom Nova sovmorgon och vaknade 5.40, då gick Jonas upp och jag fick sova vidare till 7 var det tänkt. Men Nova och Lucas tyckte det räckte att jag sov till fem i sju. ;) Jisses vad skönt det var att inte stressa iväg till jobbet på morgonen. Lucas och Hanna fick ändå gå på dagis.

På em var jag, Jonas och Nova till Valbo för att köpa nya datorstolar och lite belysning i vardagsrummet. Lucas och Hanna blev hämtade på dagis av farmor och farfar och var hos de till vi kom hem från valbo. Nu på kvällen har jag monterat stolarna och i morgon ska det skruvas upp lampor på väggarna.

Snart dags för sängen trots att det är semester i morgon med, men i morgon är det Jonas som får sova till 7 och jaf som kliver upp med barnen. Jag har väl inte samma tur så att Nova sover till 5.40 förstår jag, riktar in mig på att få vakna 4.

Ha en härlig torsdag natt!

2 kommentarer: