Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 24 februari 2012

Lucas 2 år

Idag fyllde Lucas 2 år och han älskar bilar av alla det slag, vilket firades tillsammans med farmor och farfar. När han öppnade presenterna idag var han som en solstråle över den ena bilen efter den andra. händige Manny dockan var visserligen också intressant, men det var bilarna som vann tävlingen om uppmärksamheten. Gissa om dagen blev lyckosam, han fick dessutom tårta i paket som såg ut som blixten McQueen! :-D

I morgon kommer mormor och morfar
Lucas öppnar paketet med Händige Manny mjuka dockan i

Här har han upptäckt att det var en radiostyrd bil i paketet!

Hanna och Lucas upptäcker alla ljud bilen ka göra

Lucas helt fascinerad!

Mer presenter?

Snöret var besvärligt!

Belöningen var en snygg mössa!

Nästa lilla paket som innehåller en... bil ;-) Utöver detta fick han en skaljacka och skalbyxor.

Gräddet på moset var ju såklart tårtan som ser ut som Blixten McQueen!


1 kommentar: