Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 28 februari 2012

Kul!

Igår var det riktigt kul att komma hem, min älskling hade varit så himla duktig och fått massor gjort. Han hade torkat ur högskåpet i badrummet, monterat isär och kastat ut skåpet under handfatet, torkat ur spegelskåpet, plockat av gamla skrivbordet och kastat ut det. :-D

Tyvärr kom jag inte i säng 21 som tänkt igår eftersom jag var tvungen att tvätta mina träningskläder efter att ordinarie tvätten gått. Men 22 la jag mig och somnade rätt fort, tyvärr vaknade Hanna och Nova strax efter 12-slaget. Hanna behövde bara ha upp sitt täcke från golvet, men Nova bökade o bökade till hon fick välling igen. Halv fem väckte hon mig i morse, gissa om jag var trött. Sedan fungerade det inte att väcka Jonas med lurar längre, både igår och idag har det först strulat med att inte musiken startat när jag startar mp3-spelaren och sedan har han fortsatt snarka trots den höga och hårda musiken. :-(

Nu sitter jag på jobbet och är dödstrött, har huvudvärk och är yr. Alltså detta fungerar inte, jag kommer inte att orka i längden. Vi får spåna mer på vad vi kan göra åt detta.

1 kommentar: