Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 6 februari 2012

Ny vecka o nya tag

Inatt var första natten sedan barnen blev sjuka som jag fått sova ca 6 timmar i sträck utan att behöva vara vaken med något av barnen. Jisses vad skönt, tyvärr räcker det inte. Hade behövt fått sova så hela helgen så jag varit utvilad idag när det är dags för jobbet igen. Men men jag får vara glad för det lilla.

Förra veckan "missade" jag två träningstillfällen av olika anledningar, första gången hade jag glömt träningskortet hemma och i fredags blev jag sen på jobbet samtidigt som jag fick höra att våra två minsta hade hög feber så jag valde aktivt att strunta i träningen.

Tyvärr har jag nog varit lite oaktsam på mat och godsaker också så viktminskningen blev inte som önskat, snarare ingen alls. Jag har nog tur som står still på samma vikt som förra veckan och inte gått upp lite i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar