Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 19 februari 2012

Slut på vecka!

Så har det återigen gått en hel vecka och helgen susade förbi i snabb hastighet. Känner att jag definitivt inte hunnit allt jag hade behövt i helgen, men det är väl som det är. Jag undrar när man kommer vänja sig med detta och få ordning på helgerna så man hinner något i alla fall.

Nu blir det en arbetsvecka igen och på fredag fyller Lilla (Stora) Lucas 2 år, fixade presenter idag så det är klart. I morgon ska jag ringa till CityGross och beställa en tårta som ser ut som Blixten McQueen, Lucas favorit bil i dagsläget. Nu blir det natter i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar