Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 17 februari 2012

Fredag

Sista dagen i veckan, är så grymt trött. Hoppas på att få vila ut lite i helgen mellan allt jobb i vardagsrummet, om en vecka fyller liksom lilleman 2 år.

Igår var vi på BVC och Nova väger drygt 7400 gram, Lucas väger 12,2 kilo. Längderna kommer jag inte ihåg nu.

Nu ska jag snart plocka ihop på jobbet, gå och köpa mig två par byxor innan jag åker hem till familjen. Ikväll blir det hemgjord pizza och ett glas vin kanske. Vet inte om jag ska lyxa till det lite med lite godis ikväll därhemma. Skulle ju vara gott att gå på Godistajm och handla det för en gångs skull.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar