Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 14 februari 2012

Ny vecka

Som inte började så bra, hade träningsuppehåll dels för att jag hade ont i vänster axel efter att vi skruvat upp skåpen på väggen i vardagsrummt och dels för att jag skulle följa med Sofie till tandläkaren.

På kvällen hemma ramlade Hanna baklänges ur soffan och slog bakhuvudet, jisses vilken stor bula hon fick. Hon var vaken minst en timme efter, men klagade över värk både där och i armen som hon också slagit. Senare på kvällen var hon halvvaken och grät och verkade ha ont, men hon har sovit hela natten och verkade bättre i morse. Fast när jag frågade hur det var så sa hon att det inte var så bra och hon undrade om jag verkligen måste gå till jobbet. :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar