Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 18 februari 2012

Lördag

Fick sovmorgon i morse, tanken var att jag skulle få sova till 8 sedan behöver hunden gå på promenad. Tanken är bra, men fungerar dåligt i vårt hem. Först och främst vaknade jag av barnen (främst Nova) fast de var i vardagsrummet. Sedan kom Hanna instormande i sovrummet tjugo över sju och tände taklampan. Då var det lika bra att ge upp. Det värsta är att i morgon är det dags igen att vakna typ 4 av Nova. Jag undrar hur länge jag kommer orka med detta. En sovmorgon per vecka räcker inte och att vakna typ 4 istället för 5 varje vardag  gör stor skillnad. Så nu måste jag fundera ut en lösning på det problemet.

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram
Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar