Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 19 februari 2012

Söndag morgon!

Idag var det min tur att kliva upp med barnen, kl 3 vaknade Nova och ville upp i vår säng. Hon fick då välling och somnade om. Sedan vaknade hon 5.20 och de andra två småvaknade med, upp och göra välling. Nu är vällingen uppdrucken, vi sitter i soffan och tittar på Disney Junior. Bara Lucas som har pyjamasen kvar, han ville inte ha kläder när vi bytte blöja.

Senare väntar ridlekis med Hanna och efter det mat hos barnens farmor o farfar!
Ha en trevlig Söndag!
Kram Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar