Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 27 februari 2012

Måndag igen! *suck*

Jag fattar inte hur detta ska gå, jag orkar inte jobba heltid. Men det finns inte en chans i  världen att vi har råd att jag jobbar typ 75% heller. Jag vet itne hur vi ska lösa detta, men jag har tröttnat på att vara så trött att jag känner mig svimfärdig nu. Det blir ju inte mycket sömn om nätterna, räcker inte med att sova 5 timmar bara varje natt och få sova mer en natt i veckan. Nu ska jag testa lägga mig något tidigare denna veckan åtminstone få se om jag får sova nåt mer än nu på natten.

Finns det någon därute i världen som har andra idéer är ni välkomna dela med er!
Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar