Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 21 februari 2012

Skulle ju inte...

äta fikabröd denna veckan. Valde att inte köpa Semla när jag kompletteringshandlade. När sedan matleveransen kom så hade vi fått med fyra semlor också. Vilken tur att jag inte köpte några då. hade beställt mat för 2 veckor denna gång, men insåg att det inte fungerar för vi har ett för litet kylskåp. Skulle behöva ett extra då. Vilken tur att jag inte testade beställa för en hel månad på en gång. Så hädanefter blir det veckovis handling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar