Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 5 februari 2012

Sjuka barn igen!

Men den här gången är det Nova och Lucas. Lucas började med feber igår och hade som högst 39,8 grader och har sovit dåligt inatt. Nova hade som högst 38,7 igår och var vaken mellan 1 o 4 i natt och sedan vaknade Lucas 5. Idag har Lucas febertoppvarit på 40,1 då fick han först alvedon och tempen sjönk inte nämnvärt så då fick han ipren också och då blev han piggare. Nu återstår att se hur natten blir, hoppas den blir lugnare än den som var i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar