Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 13 januari 2010

v.32+6

49 dagar kvar, eller exakt 7 veckor om man hellre vill veta det.

Min teori om att äta sent och ta nässpray stämde inte. Idag var det samma sak igen, fast idag var jag iofs mer tät i näsan och slemmig i halsen igen. Hatar att vara så att jag är på väg att kräkas hela tiden.

Så var besöket hos barnmorskan avklarat, tom hon tyckte att det hade hänt mycket i stolrek på magen nu. Blodtrycket var 130/85 och 2+ protein i urinen. Hjärtljuden var 147 och magen 30 cm. Blodtrycket är ju lite högt, men inte värre än tidigare så än så länge fortsätter jag gå till barnmorska en gång i veckan. Vi får väl se vad som händer framöver.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar