Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 22 januari 2010

v. 34+1

40 dagar kvar.

Trots mina farhågor om högre blodtryck och mer protein i urinet så var faktiskt blodtrycket bara 125/85 och proteinet bara 1+ i urinet. Så vi får väl se framöver, vi tar en dag i taget. På måndag måste jag komma ihåg att ringa förlossningen och boka in en tid för bedömning i sista veckan av graviditeten. Läkaren jag träffade i början tyckte nämligen att jag inte ska behöva gå över tiden en massa denna gången.

Annars idag så har jag så j-vla grymt ont av foglossningen igen. Det är väl bara att acceptera att om jag inte ska ha grisont så är det sängläge som gäller typ. :-S

Om jag mår bättre i morgon ska vi till valbo och investera i ett till skrivbord så vi får fyra datorplatser på samma ställe, dessutom ska vi investera i en skiva o ev. ben som vi ska bygga n bänk av att ha ovanpå tvättmaskinen för att lägga en skötbädd på åt Lucas. Just det, skötbädden ska också investeras i. Lika bra att göra i ordning så allt sådan är klart innan han kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar