Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 9 januari 2010

Första inlägget

Då har även jag skapat mig en blogg. Få se om jag blir lika duktig som min man att blogga. Min tanke är att den här bloggen kommer handla om lite allt möjligt, dvs den pågående graviditeten, bebistiden med Lucas (som han ska heta), viktminskning efter förlossning mm. Hoppas någon blir intresserad och läser det jag skriver.

1 kommentar:

  1. Vad kul att du också börjat blogga! Och bra, nu kan vi hålla koll på vad som händer i varandras liv... *skojar*

    Kram

    SvaraRadera