Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 18 januari 2010

v. 33+4

44 dagar kvar.

Full fart i magen idag igen. Glömde bort att väga  mig i morse så jag vet inte hur jag ligger till viktmässigt denna vecka. Annars hade det varit bra att veta med tanke på att jag verkar ha börjat samla på mig vatten. Får försöka komma ihåg det i morgon istället. Hade på fm något ont i huvudet, men annars var det bra.

Em/kvällens stressiga schema verkar inte ha påverkat blodtrycket o huvudvärken i alla fall. Däremot har jag halkat idag pga att jag var sen från ett möte till ett annat, så jag har ont lite här o där. Inte för att jag ramlade och slog mig men för att jag sträckt mig ltie här och där. Mest känns det i magen, tur att jag har kännt Lucas röra sig efter det. Däremot har jag grymma sammandragningar nu och så j-vla ont i bäckenet. Vi får väl se hur jag mår i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar