Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 24 januari 2010

v. 34+3

38 dagar kvar.

Nu har jag haft ont i huvudet mer eller mindre sedan igår morse, hoppas detta ger sig nu. Annars måste jag ringa barnmorskan i morgon för att få komma på en extra koll. Dessutom är jag övernaturligt trött nu förtiden. Förmiddagarna är helt förstörda så de dagar Hanna är hemma har inte varit så roliga på sista tiden. Hoppas det också ger med sig.

Igår eller snarare inatt hade jag sådana kraftiga sammandragningar att Jonas var tvungen att klocka dessa, i ca 2 timmar höll vi på. Men det var bara falsk larm, ingen bebis än.

Upptäckte också att värmefilten är kanon mot smärtan av foglossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar