Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 11 januari 2010

v. 32+4

51 dagar kvar.

Ska jag verkligen behöva bli illamående och spyfärdig varje morgon resten av tiden? Idag kräktes jag tom, visserligen är det lättspytt iom att jag kräks innan jag hunnit äta. Magsyra o slem är det som kommer upp. Ibland undrar jag om det har något med mitt blodtryck och protein i urinet att göra. Men när jag säker på det hittar jag inte att det skulle kunna ha något samband.

Idag blev jag tom illamående och spyfärdig när jag ätit lunch, klarade mig visserligen från att kräkas. Men det är så drygt att bli såhär.

Kvällsmaten fungerade bättre, blev i alla fall inte illamående. Men har ikväll rätt kraftiga sammandragningar.

Vägde mig idag och nu har jag gått ner 0,9 den sista veckan. Så nu har jag totalt gått upp bara 1,1 kilo. Bra? Tja enligt min barnmorska är det ingen fara iom att jag väger så pass mycket. Bebisen tar det den behöver i första hand.

Försökte filma rörelserna i magen, men jag tror Lucas är lite blyg för så fort jag började filma slutade han röra sig. Ja ja, jag får försöka fler gånger helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar