Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 29 januari 2010

v. 35+1

33 dagar kvar.

Idag har vi varit till BM, blodtrycket var 140/85 och 1+ protein i urinet. Dessutom pratade vi om förlossningen och förväntningar. Eftersom min förra förlossning var jobbig och snabb så känner jag lite ångest inför förlossningen som kommer. Hur som helst så är det utförligt skrivet vad som gäller den dagen det är dags så jag inte behöver förklara mig en massa. BM tyckte att jag skull försöka tänka på förlossningen och då tänka positivt och samtidigt träna andning och avslappning. Så det ska jag väl fösöka mig på här framöver.

Sedan ringde jag förlossningen och äntligen fick jag en tid bokad för bedömning ang. igångsättning. Den 1 mars kl 10 ska vi dit och förhoppningsvis får vi en tid för igångsättning på beräknad dag då. OM Lucas nu inte har bestämt sig för att titta ut före det.

Annars idag så har jag huvudvärk på lut och grymt ont i foglossningen. Det är som vanligt med andra ord. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar