Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 12 januari 2010

v. 32+5

50 dagar kvar.

Har ni hört på maken? Idag var jag inte illamående när jag klev upp, har tom lyckats äta frukost utan att bli illamående. Riktigt skön känsla faktiskt, undrar om det beror på att jag tog nässpray igår så jag inte blivit lika slemmig i halsen eller om det beror på att jag åt senare igår.

Och faktiskt så har jag inte mått illa något alls under dagen idag. Men däremot så gick jag fram och tillbaka till kiosken och då fick jag så kraftiga sammandragningar och ett grymt tryck nedåt istället. Tänk att det ska vara något hela tiden. Tur att jag inte ska jobba något mer före förlossning nu.

I morgon är det dags för besök hos Barnmorskan igen, få se hur blodtrycket o proteinet ligger till nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar