Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

fredag 15 januari 2010

v. 33+1

47 dagar kvar.

Idag vaknar jag med huvudvärk, så himla jobbigt. Kliver upp o blir såklart illamående och kräks galla. Sedan sitter jag i soffan o har magont och illamående. Efter en dusch o frukost mår jag fortfarande illa, kanske mindre ont i magen och huvudvärken är borta.

Illamåendet gick över till slut o smärtan i magen med. Så ännu en dag där jag inte ringde förlossningen. Däremot har jag haft ont i njurarna till och från, men det är tydligen fullständigt normalt i slutet av graviditeten. Hoppas det inte kommer vara såhär resten av tiden.

Annars idag har jag varit på lönesamtal nr 2 för 2009 års lön, så nu är det klart att jag får 700 kr mer per månad. Och detta gäller from 1/7-09, så det blir lite extra på lönen i januari. Vilket kan behövas eftersom jag varit halvtidssjukskriven nästan hela december plus hela januari o dessutom även föräldraledig i januari. :-S

Nu har jag varit sugn på salta pinnar i snart en vecka och när vi handlade på em köpte jag sådana så nu snaskar jag i mig dessa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar