Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 26 januari 2010

v. 34+5

36 dagar kvar.

Jag har insett att jag kommer att ha ont av foglossningen fram till förlossningen och rätt rejält dagligen. Jag får väl försöka hålla mig någorlunda stilla så jag inte är halvdöd på kvällarna.

Idag var vi ut på en liten tur för att Jonas hade lite ärenden, plus att vi skulle handla lite saker. Hämtade då en babybox på Barnens Hus, såg där att de had REA på basen till vårt babyskydd så jag köpte ett sådant med. Dessutom köpte jag två pyjamasar.

Nu har vi allt hemma som vi kommer behöva den dagen jag kommer hem från BB med Lucas. Dessvärre har jag fortfarande inte packat väskan inför förlossningen, ni ska se att den inte kommer vara packad dagen det är dags heller. Då blir det stressigt värre. :-S

Jag har haft och har fortfarande grymma sammandragningar som dessutom gör lite ont idag.

2 kommentarer:

  1. IMORGON ska den packas! Hoppas den tanken fungerar bättre än som tidigare "idag", "ikväll" och "så fort vi kommer hem" osv. Konstigt att man aldrig är hemma och/eller kan göra det pronto när man väl tänker på det.

    SvaraRadera
  2. Ja visst är det konstigt. Ställer en uppgift i mobilen på en gång.

    SvaraRadera