Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

onsdag 20 januari 2010

v. 33+6

42 dagar kvar eller exakt 6 veckor.

Idag har jag faktiskt en huvudvärk på lut och blodtrycket ligger på 142/82 på fm. Huvudvärken fortsätter ligga på lut, kan iofs bero på att jag int sovit så mycket inatt heller.

Igår började Hanna på dagis igen efter ett långt jul uppehåll, där får vi veta att det går magsjuka. Hanna blir alldeles slut av en dg på dagis, somnar typ 20 i fyra på em. Vaknar runt 19 och har diarré. Så nu är hon hemma idag igen.

Blodtryck på kvällen 142/82 och grym huvudvärk. Förutom detta har jag något fruktansvärt ont i fogarna ikväll, kan knappt rör mig alls.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar