Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 25 januari 2010

v. 34+4

37 dagar kvar. Just nu känns dessa som en hel evighet.

Försökte återigen att få en läkartid på förlossningen för en bedömning av igångsättning i sista veckan av graviditeten. De har fortfarande inte några tidböcker för läkarna där, helt otroligt dåligt tycker jag så efter att först ha försökt komma fram i en halvtimme får jag beskedet att ringa på fredag igen. *suck*

Annars idag var jag piggare i morse, men runt lunchtid var jag dödstrött igen. Sådär så jag nästan kände jag skulle bara svimma av. Fick vila en kort stund med Hanna, men inte tillräckligt. Fast lite piggare blev jag i alla fall.

Nu på kvällen har jag varit med Sofie på ridskolan och nu har jag grymt ont av foglossningen igen. Har legat på värmefilten ett bra tag och nu sitter jag på den, hoppas jag inte kommer ha så ont i natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar