Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 17 januari 2010

v. 33+3

45 dagar kvar.

Kolla in hur pass mycket vatten jag har i mitt höger ben idag. Få se om det är nu allt vatten kommer att börja samlas i min kropp och viktuppgången också kommer då.





Annars måste jag säga att jag idag mår bättre än på länge. Jag stannade hemma från söndagslunchen hos svärföräldrarna så Jonas och Hanna gick dit själv. Under den tiden sov jag på soffan istället så nu känner jag mig relativt pigg igen.

Fast jag har börjat bli yrslig när jag ligger på rygg, förmodligen trycker Lucas på något större blodkärl då. Får tänka på det och ligga mest på sida hädanefter.

Annars är det full aktivitet i magen nästan hela dagarna faktiskt.

Nu när jag trots allt mått rätt bra i graviditeten så har jag fått tandvärk i en tand där jag tappat en bit utanför en gammal malgamfyllning så jag måste väl ringa tandis i morgon o få detta lagat. *suck* Men det är väl bara att bita i det sura äpplet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar