Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 14 januari 2010

v. 33+0

48 dagar kvar.

Slemmig i halsen och kväljningskänslor, men lyckades äta frukost och låta bli att kräkas. Känns jätteskönt. Snart har jag ätit klart antibiotikan, få se om jag är helt återställd sedan.

Ikväll vet jag inte hur jag ska sitta, ligga eller stå. Det klämmer både här o där vid magen hur jag än gör. Ibland är det så illa att det gör ont o jag mår riktigt illa. Hur ska detta sluta om jag ska gå så här i sju veckor till?

Utöver detta har jag haft sammandragningar ikväll som heter duga. Nästan så jag varit tvungen att hålla koll på klockan mellan de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar