Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 10 januari 2010

v. 32+3

52 dagar kvar.

Helt sjukt att jag är så långt gången men har problem med illamående, trots att jag inte haft det tidigare i graviditeten. Och dessutom är det helt tvärtemot vad det brukar vara, normalt blir man illamående om man inte äter direkt på morgonen. Men jag kan inte äta direkt när jag klivit upp för då blir jag illamående och kräks tom ibland.

Annars är det full fart i magen dagarna i ända, undrar hur detta barn blir som är så aktiv i magen redan. Tittar på vårat yrväder Hanna och ryser lite vid tanken på att Lucas kan bli ännu värre. Just nu har jag inte mycket ork, men det är ju inte så underligt heller med tanke på att jag är gravid och dessutom varit sjuk sedan dagen efter julafton och nu äter antibiotika.

Idag har jag mått illa mer eller mindre hela dagen, inge kul alls. Just nu har jag fått en grym huvudvärk med. Väntar på att Hanna ska somna så jag kan ligga i badet en stund, men det verkar långt bort.

Jag har lite byggtankar här, har gamla trähyllor som jag tänkte försöka göra om till en bänk som ska stå övet tvättmaskinen i badrummet så vi kan ha en skötbädd där åt lilla Lucas. Nu gäller det bara att komma igång med detta. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar