Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 16 januari 2010

v. 33+2

46 dagar kvar!

I morse var jag jätteslemmig i halsen, men klarade mig från illamående och kräkningar. Drack te till frukost och det gjorde att det slemmiga försvann. Så himla skönt.

Jag har ont av foglossning däremot idag. Och nu ikväll är det så jag inte kan ta särskilt långa steg alls. Men det brukar bli bättre om jag ser till att vila ordentligt.

Något som däremot är mer oroande är att när jag låg bredvid Hanna och läste bok vid läggningen blev jag yrslig och kände mig svimfärdig. Efter det blev jag illamående. Undrar vad detta beror på? :-S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar