Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

torsdag 28 januari 2010

v. 35+0

34 dagar kvar.

Insåg idag på em att jag inte kan ringa förlossningen i morgon för att boka tid för läkartid i sista graviditetsveckan. Jag ska ju vara hos BM i morgon kl 9 och förlossningen har telefontid 9-10. *suck* Jag måste nog bita i det sura äpplet och ringa från mobilen. Får väl ta jobb mobilen med mig då... ;-)

Idag har jag varit dödstrött efter typ 3 timmars nattsömn, som tur är har Hanna varit på dagis och jag slumrade på soffan hela fm.

Barnens Hus ringde på em och talade om att våran vagn har kommit och att vi ska säga till dagen innan vi vill hämta den så de hinner montera ihop den. Just nu ligger den i en kartong.

Jag vet fortfarande inte om min sjukskrivning på halvtid går igenom hos FK. Min arbetsgivare (läs det inhyrda företag som sköter lönerna) hade gått på julledigt och struntade i att anmäla mig till FK den 21/12, utan gjorde det efter påtryckning av mig först den 8/1. Vilket innebär att jag inga papper kunde skicka in förrän 18/1 och med 30 dagars handläggningstid så inser ju alla att jag lär få vänta några veckor till. Fast när jag ringde FK i måndags och förklarade varför papperen kommit så sent till de sa hon att hon skulle göra en notering om att de skulle skynda på ärendet. Så jag hoppas fortfarade på att något händer snart.

Nu på kvällen mår jag illa och har något grymt ont av foglossningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar