Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 23 januari 2010

V. 34+2

39 dagar kvar.

I morse vaknade jag med grym huvudvärk, jag tog panodil men efter 1 timme var det lika illa. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna vara uppe alls idag och än mindre åka ut på shoppingtur. Men jag gick upp till soffan och lade mig där med Hanna och fick slumra ett tag till och när jag vaknade till var det mycket bättre. Blodtrycket låg vissrlign något högt typ 140/94.

Jag käkade lite frukost och gjorde mig i ordning medan Jonas hjälpte Hanna att bli klar, sedan gav vi oss iväg först till stan och sedan till Valbo. Tyvärr hittade vi inte boken åt Jonas som vi letade efter, men däremot har vi köpt ett till skrivbord och en skiva för att kunna göra bänk över tvättmaskinen. Dessutom har vi köpt skötbädd och lite annat smått o gott som behövdes för att få iordning skötplatsen.

Huvudvärken ligger fortfarande på lut så jag tar blodtrycket när vi är hemma, då är det något lägre och ligger på 135/85. Sitter och tar det lugnt ett tag i soffan och sedan städar undan lite i badrummet för att vi ska kunna göra iodrning bänken.

Efter maten blir jag dödstrött, har något mer huvudvärk och lite illamående. Då är blodtryckt på ca 140/90, frågan är om jag måste ringa förlossningen i morgon och kolla upp detta. Jag har ju i alla fall kännt Lucas röra sig normalt idag. Vi får väl se hur det ser ut i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar