Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 31 januari 2016

Vilken helg!

Igår var Lucas hos Hugo och vi tjejer letade nya stövlar åt Hanna, hittade inga men köpte lite kläder på rea åt barnen. Sedan åt alla barnen bra till kvällsmat och fick kladdkaka till efterrätt,

Idag har vi varit i Boulongern och matat änder samt härjat i lekparkerna och nu på kvällen har Lucas så ont i foten/benet att han bara grinar. Undras vad detta är.

Imorgon är det vardag med dagis/skola igen samt sega morgnar med Hanna igen. Ha en fin söndags kväll på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar