Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

lördag 16 januari 2016

Bra lördag

Idag vaknade vi och meningen var att barnen skulle få gå ut en sväng på fm men det var drygt -20 grader här i Hofors så det blev en fm inomhus med lek och annat.

Efter lunch åkte vi till Hoforshallen och badade, Hanna lärde sig simma och var mycket nöjd med dagen. Vi badade några timmar.

Efter badet gick vi ut på restaurang och åt mat, alla 3 barnen skötte sig mycket bra och åt riktigt bra också. Mycket imponerade av min småttingar måste jag säga. Imorgon är det hemfärd på schemat.

Ha en riktigt bra lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar