Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 24 januari 2016

Hann inte allt...

Idag söndag var det tänkt att jag skulle hinna en hel massa saker. Men när jag burit upp lite påsar, lyft av dator mm från Novas o Lucas skrivbord, bytt skrivbord och återställt datorn, skruvat isär skrivbordet och fixat fler trådbackar i garderoberna kollapsade jag i soffan och där blev jag kvar till det var dags att hämta småtrollen från Jonas.

Sedan var det mat o tv med dessa. Upptäckte att Hanna fortfarande känner sig tjock i galsen och harklar sig mycket ofta. Undrar om det är ett slags tics eller någon annan biverkning av medicinen Medikinet. Sofie sök upp med jobb åt mig så nu har jag hjälpt henne laga en t-shirt, sy in en kjol och påbörjat sy på nya bandmärken på hennes jeansjacka.

Därefter blev det film o slappa i soffan innan jag nu lagt mig i sängen. Kanske läsa en rad eller två nu?

Sov så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar