Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

söndag 10 januari 2016

snö snö och snö...

Vaknade  morse och insåg att det snöar och behövdes skotta, suck. Monterade skrivbordet och måste sedan åka och köpa beslag för att montera fast hyllan som tidigare stått löst. Tog Madeleine med mig ner på stan så hon skulle kunna bestämma sig för en jacka, tredje gången gillt lyckades hon bestämma sig och köpa en jacka.

Kommer hem och skottar igen, fortfarande snöväder. Undrar när snön tänker sluta falla ner för den här gången, detta hade väl kunnat få komma före jul? Ja ja, barnen är i alla fall lyckliga över snön.

Nu montera fast hyllan och kanske hinna läsa lite innan det är dags att hämta hem de små virvelvindarna till barn. Imorgon vardag för dagisbarnen, Hanna har studiedag så hon börjar på tisdag. Hoppas det går bra att få upp de tidigt i morgon.

Ha en fortsatt fin men snöig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar