Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

måndag 1 februari 2016

Relativt bra måndag

Idag har varit en relativt bra dag, seg Hanna på morgonen men det var jag beredd på. Hannas utbrott har blivit färre, men det märks att hon inte riktigt är symtomfri på enbart Strattera. Men nu avvaktar vi att utredningen ska bli klar så får vi se var vi landar med medicineringen sedan. Hon säger själv att hon ätit mycket till lunch på skolan och att det har gått bra idag.

Lucas däremot har haft sina utbrott idag när saker inte gått som han velat däremot. Detta är extremt utmattande, framförallt med tanke på att vi inte får någon hjälp. Alla verkar tro att det är fel på oss som föräldrar enbart.

Nova är etter värre, men hon slåss oftast inte utan skriker rätt ut när vi säger något åt henne. Det kan vara i princip vad som helst men främst när vi säger åt henne att sluta med en sak, eller när hon måste vänta på sin tur.

Ha en riktigt bra måndagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar