Besökare

Besökare online idag månad totalt

Sidor

Välkommen upp i mitt klätterträd!

Mitt foto
Mitt namn är Malin Bergroth och det är här mina tankar och funderingar existerar. Jag är en glad tjej som har 5 barn. Sofie (95), Madeleine (97), Hanna (07), Lucas(10) och Nova(11).

tisdag 19 januari 2016

Valbo idag...

Igår shoppingrunda på stan med Sofie och idag var vi i Valbo. Men ingen av oss shoppade så mycket, ingen av oss hittade nåt vi verkligen ville ha. Bar några saker.

Annars har det varit en lugn dag med sovmorgon och slappande. Många funderingar fram och tillbaka på ekonomi och boende. Även jobb har figurerat i mina tankar idag. Jag vill inget hellre än att få ett jobb i Gävle, det skulle underlätta så himla mycket. Jag måste ta och kolla med FK om det finns någon hjälp att få för att lättare få jobb i Gävle.

Ha en fortsatt fin tisdag!

1 kommentar:

  1. Malin jag tror din tur vänder snart och att du får jobb i Gävle på egen hand eller via fk.
    Det måste vara din tur snart.
    Jag håller tummarna att du slipper åka fram och tillbaks till Uppsala.
    Skulle som du sa underlätta så mycket om du hade närmare till jobbet.

    SvaraRadera